Smile Hide Everything
Si Manja ♥

Photobucket


Diary About Friend

Aku Master blog ni ? Takut tak ? Rawrrr . Follow and Be nice here (:




Crying more better :' {


Hm . nak mule cerite dari mane dulu erk ? Hm , Semlam penat . Penat buad ape ? penat  menages je . Hm . buang air mate je . hm . Semalam , aku  gaduh lagi ! best ke gaduh ? hmm . korang try lah dengn sapesape orang yang korang sayang . Hm , mesti rase macam nak campak fone . -->aku nak start cerite pasal malam tadi . Hm , aku text dengan F ! tehn , aku reply late , bukan segaje pun ! aku bukan text dengan jantan lain pun ! hmmm ! jantan mane yang nak text aku ? aku ni bukan cantik pun dorang nak textstexts aku ! aku tahu lah sape aku kan ? then , kau koll aku kau cakpp mcm (TETT) then kau tutup ? ape masalhnye ? lain kali jangn lah koll kalau koll mcm (TETT) hmmm , sakit hati tau tak . then , aku ade hantar ayat jiwang+karat bak kate kau ! ---->MUNGKIN AKU TIDAKLAH SEMPURNA , TETAPI HATIKU MEMILIKMU SEPANJANG UMURKU , MUNKING AKU TAK BISA MEMILIKI DIRIMU SEUMUR HIDUPKU<---- kau punye respon ? mcm aku ni bukan sapesape untuk kau kan ? Hm , aku malas dah nak hantarhantar ayat macam tuh dekat kau dah weyy . Aku dah cukup penat menagis sbb kau , kau tahu tak ? kenape kau selalu sakitkan hati aku ? ape dosa aku dekat kau ? besr sgt ke ? tolong lahhh . mane kau tahu aku tak sygg kau ? cakap ? mane kau tahu ? hmmmm , if aku tak sayang ? kau boleh belahhh lah dari hidup aku ! aku sayang kau sekarang ! buts , semlam text yang kau bagi kat aku buad aku HAMPIR TAWAR HATI dengan kau kau tahu tak ? hmmm , Yeahhh . selame ni aku memang selalu buat kau pujukpujuk aku then , aku selalu susahkan kau ! buts , please lah aku bukannye perempuan yang takade perasaan langsung . time kita happy , happy lah . time kita sad , sad lah . tapi kenape kau sikit pun tak pernah nak faham perasaan aku ? Hmmmmmmmm .  dah banyak kali kau buad aku mcm ni and dah banyak kali aku maafkan kau , kau tahu tak ? hmm . aku tak tahu kali ni macam mane dah . Aku mintak maaf kalau aku dah tawar hati dengn kau . Thanksss sbb hantar texts like that to me . I will remember foever that moment :')  

p/s : aku sayang kau . tapi  , sampai hati kau cakap tak sayang kau and kau luahkan katekate yang menyedihkan ? soo ? you think and hard about it . Hmmm . Bybye :'( 
crying about you is hard about me you know that ? hmm . Thanksyou for you very much :'(