Smile Hide Everything
Si Manja ♥

Photobucket


Diary About Friend

Aku Master blog ni ? Takut tak ? Rawrrr . Follow and Be nice here (:




storymoo .

fuhfuhfuh . penadnyea . baru balik dari kajang *mygrandma house . err , soo syokk lah . tapi , banyak perkare yang mcm sengal sikit . haha cousin aku dari sabah dtg sini . of corse syokk . haha . tapi orang yang dalm ruma tou ade yang benci dgn aku . sokey , aku trime seadenyea lah . hmmm :') *hanye mama aku yang fham aku . ilovveyou amam : D 
skipskip !! benci talk this topic (!)


Muhd Fikri Aidil telah mampus atas hal yang bodoh . HAHA . die patut hapushapushapus dari hidup aku . HAHA . kibut jea . HAHA . aku bukan ape lah ern ? benci duhh sama dea . bencibencibenci :"P 




Tak ade topiccc . Bosannnn sgtttt !!! 
sorrryyyy . nantinanti lah aku update blogg begot nea . ahahhaha : D