Smile Hide Everything
Si Manja ♥

Photobucket


Diary About Friend

Aku Master blog ni ? Takut tak ? Rawrrr . Follow and Be nice here (:




so sadd ;'(

hari nea . hahah . membosankan ohh . haha . nextyears PMR (!) omg . takut siot . kene studyhard wotwot ^,^ haha . 
duduk ruma bosan sial . haha .nak hang pun kawan semua pokai . aku pun pokai juga . haha . siot ohh . hmmm . hari tou , stay ruma grandma ern ? errr , time aku dtg semua tak layan aku . sedyhh ohh . buad aku mcm cucu terbiar . soo sadd ; ' ( aku tunggu je nenek tegur aku ; ' ( sedyhh ohh time tou . untyunty aku pun tak tegur aku . aku dtg slamslam . then , nenek perli aku ? errr . bertambah sakit hati aku time tou . dah lah tak tgur then perliperli . eishhh . sakit hati betul . then , aku masuk letak begbeg aku semua . then , lepak dalam bilik dgn cousin aku yang dtg dari sabah sane .  gosip punye gosip sekali dea terccerte dkt aku yang nenek&makusu aku kutuk aku , maksu ckp aku pemalas then aku nea kalau makan tak reti nak kemas balik . hellow , litsen erk ? aku jujur , aku memang pemalas . tapi , aku tak pernah makan mcm kucing tak reti nak kemas balik oke ? fuckk lahh . ape ingat aku binatang kea ? shitt -,-'  nenek pulak ckp aku nea jarang nak dtg ruma dea then kalau dtg asik hnfone jeaaaa . ya allahhhhh , please lahh . mcm keluarge kau tou baik sgt pulak ern ? sukahati aku lah nak gune hnfone kea ape kea ? hmmmm . aku kalau nak gune hnfone pun bukan depan korang lah . agak skitt erk ? aku bukan nak kurang ajr dgn sapesape . tapi , korang buat pernyataan yang tak betul tahu tak ? Thanksyou fatin kos certe bende nea semua dkt aku . kalau tak smpai skrang aku tak tahu . hmmm ;') Thanksyou sbb korang dah buad hati aku kecik gila ........ sebelum nak menilai aku ? CERMIN DIRI DULU (!) 
sorry to says lahh , aku bukan nak kurang ajar or wht (!) i'm sorry nenek (I!) 


p/s : aku hanye orang pemalas&bodoh&sengal&sukamengedik&whtyouthingstome(!) 
thanksyou sbb jadi orang yang baikkkkk dlm hidup aku (!) ;''(