Smile Hide Everything
Si Manja ♥

Photobucket


Diary About Friend

Aku Master blog ni ? Takut tak ? Rawrrr . Follow and Be nice here (:




Shittt

litsen yaw , aku ? tak batak nak suruh kau follow bloggie aku lah weyy , yang dah blah dari bloggie aku congrate : D takpayah nak menyusahkan diri kau . okee : D 
hmm . benci aku (!)  and 1 mores think , kalau budak yang dahh unfollow bloggie aku tou ape kate kau remove jea aku dari fb kau . lagi pun aku tak kenal kau mcm mane aku nak remove kau ern ? HAHA *good idea aku kunkun ? hhaha (!) 
stupid idiot dammm (!) 
sukahati korang lah nak benci aku kea ape kea , ade aku kisah ? ade kea  ? pegi lah mampus same kau . GTH (!) jgn pijak syurga lah  kau . hahaha (!) aku tak tahu aku tgaa certe pasal sape . sesiape makan cili dea lah yang terase PEDASNYEA (!) kun ? upssss sorrryyyyy (!) 


out in mood (!)