Smile Hide Everything
Si Manja ♥

Photobucket


Diary About Friend

Aku Master blog ni ? Takut tak ? Rawrrr . Follow and Be nice here (:




imissyou


kaka nad <3

kaka , kita sayang awak tahu . dah lame kita tak bermanje mcm duludulu ,
time firstly kita kenal . skrang kaka dah rarely unl . 
skrang kita dah tak rapat mcm dulu . kaka lupa kita . 
mybe kaka dah banyak sgt kot adek angkt . ohh nevermine . btw kita nak kaka tahu , 
yang kita tetap sayang kaka mcm duludulu . 
sayang kita dkt kaka tak pernah berubah langsung . 

ilovveyousomuchhhuntilmylastlifely :'D



Asyraf <3

awak . awak dah hilang ohh . secare tibetibe . saya tak tahu awak pergi mane . 
awak , sebenarnyea saya suka awak tahu ? ;') awak buad saya gila kat awak . 
walaupun awak jauh dgn saya . saya rase mcm awak dkt jea dgn saya . 
ibu&ayah kaka nak asyraf nea bole ? kaka sayang dea lah . please ibu&ayah ;'(
sorryy . hmm . hope saya tak syok sendiri . 
i wishh i&you will be toghter . 
amin (!) 

iloveyousomuchinguntilmylastlifely :'D



safiq <3

mane kau erk ? aku dah tak nampak texts dari kau skrang nea . 
andd , why you never call me ryte now ? 
hmm . soo sad . 
i know you angry wiff me because i snobbish wiff you ryte ?
hmmm . i'm soo sorryy dear . 
i want you know iloveyousomuchh . 
pleasee . text me . hmm  .

ilovveyousomuchinguntilmylastlife :'D




ILOVVEIYOUSOMUCHMUCHUNTILMYLASTBREATH ;)
soo ? take me for who i'm oke ; D
i never  lets you go anymore .
thankyou ; D