Smile Hide Everything
Si Manja ♥

Photobucket


Diary About Friend

Aku Master blog ni ? Takut tak ? Rawrrr . Follow and Be nice here (:




Good news :')

Today , have a fuck news . hahaha , Thanskyou to myfriendly sbb bagitahu aku yang budak sial tu kutuk aku dari belakang time die lepaks dgn korang . haha . die tuh budak yang tak matang langsung . kenape kau nak kutuk aku blakangblakang ? asal ? TAKUT ? fuckk lah kutuk dari belakang senang hidup kau ern ? SIAL mulut kau . AKU TAK BATAK LAH DENGAN AIMAN EVAN'S kau tuhh . Kau kan nak hottt mampus kau lahhhhh . KAU PUNYE pasal lah .!!!! takpayah nak babit kan aku . LANCAU JEA !!!  HOTT TAK BAWAK KE KUBUR !!!! kau dah lah suka copyyyy orang kau tak malu kea ? then , kau kutuk aku  mcm budak kecikk gelak mcm sial . KAU TAK MALU KEA ? TAK MALU ERK ???????? Aku dah cukup sabar dgn peragai kau . sumpah aku ckp !!! tapi , noww aku dah tak boleh bertahan lagii .. time kau lepak dgn mai&alya kau kutuk aku ape kau ni ??? Takade keje ke nak kurtukk orang jeee . HOT SGTT KE KAU ??? FB BOLEH LAH CERTE !!!! aku langsung tak pernah kutuk kau !!!!!!! aku tak pernahh nak kutuk aku !!!!!!!!!!! 



Mulai hari  nie aku tak ade kawan yang bername SAIDATULAKMABTSABRI  fullstop !!!!!!!!!!!






Sincerly Najiha Manja : )