Smile Hide Everything
Si Manja ♥

Photobucket


Diary About Friend

Aku Master blog ni ? Takut tak ? Rawrrr . Follow and Be nice here (:




Drama









Aku dapat tawaran belakon dari kaka modelling . Hihi . Kaka aku ckp die nak lagi due orang aku pun tawar lah belakon tuh dkt Wansitikhairunnisa&Nurhazirah . Haha . Dorang cepat gila Trime tawaran aku uhh . wan pulak lambt skit bagi jawapan . Aku ckp kat die 'weyy bagi jawapan malam ni juga sbb kaka aku dah kesuntukkan masa skrang' then wan ckp 'okeoke' haha . lame tu die setuju . Pagipagi , aku dah wake dah . haha , Cehh Exited sangat kot . haha (!) Then , kaka aku amik kterang dkt Bandar Tasik Selatan . Then , lame gila kterang tuggu die dkt  Bas ten . Aduyyy , semua dah mengeluh . Aku call kaka aku a lott then , die kate die nak dkt sampai dah . nak sampai dah . Otak die nak sampai . lame gila kterang tunggu . fuhhh (!) hahah .  Sorryy . then , dah sampai uhh aku naik krete die trus . Sbb die kate dah lewat dah . Haha . bawak krete 160 ohh . Laju gila vavy lah . aku tergolekgolek dkt dlam krete uhh . Haha . apelah .  Haha . Dalam pukol 11 lebih kterang sampai uhh kan ? ehh . Choppp *tempat belakon die dkt TamanTaman . haha . tempat orang slalu melancong . oke continue back , then kterang sampai je semua usyah mcm sial . Haha . Then , lame tu doang  ajak kterang makan lah . ape lah . Haha . segan lah siot . then , lameeeeeeee kterang lepak sbb shout blom started lagi  . Tetibe , Exctent kaka dtg then pangil kterang , haha buad ceramah nak jadi pelakon tak ? Haha . kterang dgrr je die ckp sbb die ade pengalaman belakon niyy . Haha .




Continuee . . . . . . . 




holahola . haha , nak continue certe kat atas ni . ahaha . habes je Exctent kaka aku bagi ceramah uhh . kterang kene panggil suruh tukar baju . haha . then , dah tukartukar uhh . makan jap . terus shout . haiyooo , takut sial . dah lah fukos kat kterang je . hahha , maluuu -,-' hahha . then , penad gila pegang kain  . Haha , sakit tangan jea . hahah . sialll . haha . then , habis shout uhh . kaka aku ckp balik pukol 4 pagi ? kterang dah tekejut gila vavy . aishhhh . Iera wan dah cuak dah . aku ckp rilex jelah . Haha . 




Continue . . .. . . . . . 


then , dah malammmmmmm ade shout lagi . haduyyy penad gila vavy lah . aku tertido pulak , haishhh =,=' susah juga lah nak jadi pelakon ni . ahha , aku rase dah malas nak jadi plakon duhh . penad gila . ArtisArtis semua tegur , tido dah ? kesiannyea . heee . aku just mampu senyum jea . haha , ade 3 orang abang ni umur die 23 , 24 , 22 . haiyooo , syok gila lepaking dgn dorang . time restshout  je kiterang mesti GELAKGELAK . abangabang uhh lawak ohh . ahaha , IERA ayik kene Pushhh je dgn abang uhh . aku dgn wan GELAKKKKK je . hahah . sbb kterang tak loyar buruk dgn abang uhh . haha . then , gelakgelak ade creww pegang mic ni ckp kat ktrang SILENT PLEASE . haha . tekejut aku . haha . kterang diam then usyah dorang belakon jap . haha , then turn kterang pulak belakon . hoyhoy  , penaddddpenaddd . haha , 
haha . then  , lameeeeeee aku tunggutunggu nak balik tibatiba abang tuh ckp dah habis yeah shout korang THANKS tau ? Terimakasih banyakbanyak . then , aku salam terus belahh . tukar baju semua then , salamsalam . pastu , kaka aku ckp kau balik  naik van tau ? aku tekejut gila . sbb kaka aku ckp kene tunggu semua ni habis baru bole balik ? Haduyyy fuck je . lame ohh . dah lah time tuh dah pukol 4:30 pagi . shahalam ke wangsa maju ? pergggg jauhh gila siakkk . Haishhhh (!) then , kterang pegi lah tanye artis mane ntah lupa name -,-' haha . tanye die errmmm . kterang naik van runners ni , then die ckp ohh yekea ? naik lah . nak kemane ? kterang ckp wangsa maju . die ckp ohh bolebole . no hal lah . hantar punye . haha , tak kan tinggal korang tepi jalan kan ? haha . then , kiterang pun naik . tunggu artis lame gila . then , artisss lelaki naikk rami gila sempit aku dibuadnyea . haha , dari ampang ke damansara , subang taman melawati lah ape lah . jauhh ohhh . lameeeee uhh baru abang runner yang bawak van tanye aku , kat mane dikk ruma ? aku pun jawab , dkt Jusco wangsa maju tuhh . area situ jga lah . Abang tu ckp ? ohhh okeoke . then , dah sampai aku salam abang uhh dgn artis mane ntah then Ckp thanks truss belahh . heee . The end . 1 hari setegah  . so tired : ( tapi , besttt . dpt pengalaman . hoho : )




p/s :  THanksyou abangamar&kaka sbb support kterang dlm bidang lakonan ni . tau ? kalau ade lagi job paggil lah NAJIHA auw : ) hoho . Thanksyou tou crewcrew Agensi ni . Good luckk : ) 




Thanksyou&TheEnd : )