Smile Hide Everything
Si Manja ♥

Photobucket


Diary About Friend

Aku Master blog ni ? Takut tak ? Rawrrr . Follow and Be nice here (:




2/11/2010 until 7/12/2010

couple&clash .


2nov2010 aku couple dgn syahmi . time couple best sgt  . syok . aku sayang die . aku suke die . semua die lah . 99% aku sayang&suka dkt dea . 
tapi ? aku tak tahu time balik jea dari cerating aku trus dah taksuke die . sbb ade pergaduhan antare abang aku dgn die . aku tk suke dea bajet nak gaduh dgn abang aku . aku benci . aku kene ambek tahu . then , aku taksuke dea panggil aku mcm anjing dea ? mcj HOIHOI . ape semua thou ? aku pelik gila babi lah . ape ? ingat aku nea anjing kea ? fuckkkk lah . semalam , aku trus terang dgn die yang aku nak clash dgn die sbb aku dah tak sayang&suka dkt dea lagi . s0ry buat kau mcm nea . tapi ? aku kene jugak clash dgn kau . aku dah tak tahn lagi dah . sumpah tak tahan lagi dah . 


7dec2010 clashhhh (!)


p/s : mula hidup baru&startnewslife : )