Smile Hide Everything
Si Manja ♥

Photobucket


Diary About Friend

Aku Master blog ni ? Takut tak ? Rawrrr . Follow and Be nice here (:




why ?

why you do this to me ? why everday you nak figter dgan i huh bie -,-' . errrgg , everday i kene tanggung semuanyea . haishh , pastou , setiap hari dalm blog nea syik berkaitan dgan you jea . kos ape nak tahu ? sbb hari nea just ade hal dgn you jea . ergg -,-' penad lah you . tadi you ajak i kejea , i mane bole kejea parents tak  bagi . erggg , ape lah . then you pakse , i ikod ckp you , then i try bagitahu myparents kejap lagi . ergg . then , you ade sbot tentang SAYANG . you ckp i syg you kea takk ? asal you bodoh sangat ? you ? you tahu tak i nea dah separuhh jiwa dahh nak dikatekan . thats min i sayang you teramat sangat lah ==' erggg , then you mcm takpercaye jea yang i sayang you . why ? myb you yang tak sygg i ryte ? just tell me okee (!) 

finally , kaw takpernah nak faham aku kun ? aku jea lah yang kene faham kaw  , kunkun ? aku tahu thou .  kaw selalu ckp aku tak ade prasaan kun ? perasann erk ? hmpth . weyy , agakagak lah . aku selalu mcm nea sbb kaw . kaw kene tahu thou . aku sygg kaw tahu . sumpahh sayangkaw . =='

terimekaseh atas segalegalenyea biee ;')
aku sayangs kaw walaupun
 hati aku nea selalu saked sebb kaw . 
ilovveyoubieekechik ; )