Smile Hide Everything
Si Manja ♥

Photobucket


Diary About Friend

Aku Master blog ni ? Takut tak ? Rawrrr . Follow and Be nice here (:




kenagan ; ] gambar sampingan


firstly , kteranag masuk jea dkt dalam dari pada zoo thou . nampak perumahan yang besarbesar . uishhh , canyikk . alagkah aku dpt ruma mcm thou . uishhh , tak keluar ruma aku . haha , *berangan jea . haha , ade perumahan yang cantik , ade yang kurang cantik ,  ade yang kecik , ade yang besar . haha , mcmmcm . then ? ade jugak ruma cantik yang baru nak dibina . hahaha , haha . okeoke . skipskip . ke bawahh ; ]




dahhh habis lalu dkt tempat perumahan , kiterang trussssssssssss masuk dkt jalan sempitsempit ne . adoii , banayk kerete lalu lalang . takut pulak aku tgok mama azira bawak krete . heee , then , masuk punye masuk masuk masuk . hahaha , jumpe lah jugak sungaisungai yang mengalir dgn tenang . *tenang lah sgt . hahah  , skipskiskip . kebawah ; ]



huhhhhhhh , tenag kea deras duhh air nea ? haha , tibaitebui jea aku . haha , air dea bestt lah jugak tgokkk . hahah , besttt  . hahah , skipskipskip . kebawah ; ]




thennn , sakett buntut aku dukkk lelame dkt dalam krete . akhirnye sampai jugakkk ke TERATAK ANGAH . hahah , pagi thouuu dalam pukol 10;45 mcm thou keterang sampai . thou pun ramai gilak vavy lanchoo , sampai pondokpondok pun habes dikebas siall jea . duduk lah kterang dkt atas kayu ape ntah . hishhhhhhh , apaapa lah . hahha , skipskip kebawah ; ]




hahahah , mandi . yahooooo , after dah change baju semua . kedebasssskedebussshhh , haha . semua kene tolak masuk dlm air . aku jea yang tak kene tolak . dgn sopan aku masok dlm air thou . haha , bussss . hahaha , sopan takk bunyi aku masuk dlm air ? hahaha , mcm lahabau jea aku nea . hahahhahahah , oekoeke . then , aku dicabar naik tarzan tali . haha , bigai , haahaa . aku pun naik lah , haha , kedebassshshshshhsshhs , aku jatuh dalam air . bafak lah mcm monkeymonkey aku . haha .  okoek . skrang aku nak certe dari mula hingga akhirr .


continue