Smile Hide Everything
Si Manja ♥

Photobucket


Diary About Friend

Aku Master blog ni ? Takut tak ? Rawrrr . Follow and Be nice here (:




hari demi hari ;')

sebagai orang islam ? saye akan memulakun certe nea dgann ASSALAMMUALAIKUM . hee , baru lah syokk certe nea nanti . hee ;') . huyy kawan ? hmmpthhh . hari nea hari yang paling menyedih kun bagi aku , hmmptt . dalam hidup aku ? aku tkpernah rase mcm nea ohh .sumpah . erggghhh , ==' firstly , cousin aku ruma dea ade buad cukur jambul chilldishhswettyy
 *nor syafienaz , cousin aku nea ? erggg , bila jumpe kawan dah tak kenal cousin . sumpah duhh . kiteorang balik pun dea buad budohh jea . saketnyea hati aku ;') hee , thanks cousin kuhh sygg . hmmpthhh , then , dalam masa yang same ? danial , mal ex-couple and wakk dtg dakt ruma cousin aku uhh . perggghhh . emal chumell siakk . hahah , buduhhh ! closed topic nea . 

skipskip (!)