Smile Hide Everything
Si Manja ♥

Photobucket


Diary About Friend

Aku Master blog ni ? Takut tak ? Rawrrr . Follow and Be nice here (:




haha =,=


*LATIB 

hee , dea nea budak yang paling aku minad gila vavy dulu . 
haha , dea pernah texts aku . btw ? sekejap jea . haishhhh , tapi dulu lah , skrang dh tak . dea hot ern ? haha , 
skrang nea dea dah jarang aku nampak ohh . jarang gila . 
dulu slalu aku nampak dea lalu lalang dkt depan ruma nenek aku . haha , dah lah hensem . pergggggggg , bestt sial tgok muka dea . sweetgila lah . haha , *alahay aku nea overdoss pulak dah . haha , 

dea nak amek spm 23/11/2010 . haha , hari nea lah . haha , 
aku rase dea form 5 . haha , hope kaw lulus . haha , 
do the best yaww ; D 


P/S : ilovveyou&ineedyou sbgai secretadmyer aku(L)*

Najiha Apple ; ]