Smile Hide Everything
Si Manja ♥

Photobucket


Diary About Friend

Aku Master blog ni ? Takut tak ? Rawrrr . Follow and Be nice here (:




Awak ♥ ♥


Daniel Masao

awak  , kita pernah couple right ? agaaa . tapi thou dulu . kunkun ? haha , 
rupanya awak nea tak series pun couple dgan saya . ;') haha , saya tak kesah ohh . haha
sbb time thou saya menduekun awak . awak mcm tahutahu jea yang saya pasang (2)
sorry lah awak . haha  , lagi pun awak kun (hotstuff) 
wall to wall dagn perempuan hot jea . betul tak ? haha , 
awak asal dari johor . jauh ohh . 
hahah , 
skrang kita dah tak rapat mcm dulu . 
dulu awak slalu text saya . skrang ? mane ade dah . semenjak kita clash . kunkun ? 
hahah , 
apeape jea lah . saya hope awak dapt the best day . ngeee ; D 

P/S : i still miss you sayang ; D 

Najiha Apple ; ]